مرکز بازی کامپیوتری
مرکز بازی کامپیوتری



دنیای مدرن بازی ها را در ذهن شخصی تصور كنید كه تا به حال هیچ بازی ای انجام نداده است. نیازی به فكر كردن نیست، چون Saints Row: The Third تقریباً همین بازی است. بازی پر از عیاشی، خشونت نامعقول است كه مسلماً خوانندگان روزنامه Daily Mail را از خشونت دیوانه خواهد كرد. در نگاه اول، رئیس خلافكارها در خیابان در حال قدم زدن است و سر راه خود هر دشمنی را که ببیند، كتك حسابی نصیب او می كند. او با اسلحه های آتشزا، مردم را به آتش می كشد و بنا به دلایلی بانك هم می زند، در حالیكه آسمان پر از هلیكوپترهای در حال انفجار است و سپس او به سمت كسی می رود و ضربه ای مهلك به نقطه ای حساس از بدن وی می زند.

ریز بینی در این بازی كه بسیار با GTA مقایسه می شود، كار بیهوده ای است. این بازی خشن ترین عنوان Open-World است كه تا به حال دیده اید. از طرفی GTA سعی دارد سر به راه شود، ولی Saints Row كاملاً مسیر خود را پیش گرفته است. درو هولمز (Drew Holmes) نویسنده بازی می گوید: "هدف ما با ساخت Saints Row: The Third خیلی ساده بود: بازی ای بسازیم كه فوق العاده مسخره، عجیب و غریب و بهترین باشد و دوباره فوق العاده مسخره با محیطی Open-World باشد." نگاهی داشته باشیم به داستان بازی تا متوجه شویم كه شما چه کسی هستید و چه هدفی دارید. پس از پایان نسخه اول، Saintها موفق شدند تا گروه خود را جهانی كنند و حتی نوشیدنی خود را هم تولید كنند و یك فیلم هم بر مبنای خود بسازند.

هولمز می گوید: "همه می دانند كه Saintها چه كسانی هستند. آن ها معروف هستند و با اینكه قتل انجام می دهند، همه دوستشان دارند، چون دنیایی كه Saintها در آن وجود دارند به طرز باور نكردنی مسخره است." این بازی به نظر بر خلاف استاندارد این سبك است كه شما از یك خلافكار خیابانی كوچك كار را شروع می كنید تا به مراتب بالاتر برسید. هولمز می گوید: "اینبار شما كار را از پایین شروع نمی كنید، شما بازی را در مقامی بالا شروع می كنید و هر وسیله ای در اختیار دارید كه در این مقطع بمانید." مسلماً خیلی ها با این سناریو كنار نمی آیند، خصوصاً دشمنان آن ها. The Syndicate كه طلب 60% از درآمد Saintها را كرده، یكی از آن ها است.

Saintها با این موضوع كنار نمی آیند و قصد دارند كنترل شهر را در دست بگیرند و همین موضوع بدنه Sandbox بازی را تشكیل می دهد. دستگاهی به نام A VTOL وجود دارد كه مخفف Vertical Take Off & Landing است. شما با این وسیله از آسمان با حالتی جت مانند فرود می آیید و یك راست به وسط میدان جنگ می روید و همه دشمنان را از راكت زن ها تا آدم هایی كه به جای توپ شلیك می شوند، از بین می برید. اسلحه دیگر RC Gun است. شما با استفاده از این وسیله می توانید كنترل از راه دور ماشین ها را از دست بگیرید. می توانید با استفاده از آن، یك ماشین را به ته دره بفرستید و مسافرین آن را درجا بكشید. اینبار حتی می تواند از شیشه جلوی ماشین هم وارد اتوموبیل خود شوید.

شما قابلیت Customize كردن ماشین ها را هم دارید و این كار را روی شخصیت ها هم می توانید انجام دهید. قابلیت وسیع Customize كردن، Saints Row را از سایر هم سبك های خود متمایز می كند و حتی می توانید لباس فضانوردها را هم در این بازی بپوشید. می توانید بدن خود را هم در این بازی تغییر دهید. مسلماً شما وسایل زیادی برای سرگرمی و اذیت كردن مردم در این بازی پیدا می كنید، ولی مجبور هستید كه مراحل را پشت سر بگذارید. داستان بازی در مورد یك بازیگر به نام جاش بورک (Josh Burke) است كه می خواهد جرم و جنایت را در دنیای واقعی تجربه كند. Saintها حال به جایی رسیده اند كه از پول دزدی برای سرگرمی استفاده می کنند، نه به خاطر این كه به پول نیاز دارند. آن ها بانكی كه متعلق به The Syndicate است را می زنند، در حالیكه همه ماسك های جانی گت (Johnny Gat) را پوشیده اند.

اما مأموریت به سادگی ادامه پیدا نمی كند و تیراندازی و كشتار شروع می شود و هلیكوپترها همانند فیلم های بروس ویلیس (Bruce Willis) آتش می گیرند. این بازی فقط برای خنده است، هلمز می گوید: "این بازی قصد دارد فقط به جنبه طنز ماجرا بچسبد و آن را خیلی لذت بخش كند. Saints Row 2 داستانی تاریك تر با جنون جوانی داشت كه ما از ابتدا می خواستیم این طور باشد. اینبار كل تیم می داند که ما چه چیزی می خواهیم. همه چیز باید به طرز دیوانه واری بامزه و لذت بخش باشد." Volition اینبار از موتوری جدید در بازی خود استفاده كرده كه به نظر خیلی قدرتمند می آید و دارای محیط های جذابی برای مبارزه است كه پر از جسد، انفجار و آتش است. اینبار قابلیت Co-Op دو نفره هم در بازی وجود دارد و سازندگان می گویند که این بازی قوی ترین بخش Co-Op را در بازی های Open-World خواهد داشت. همانطور كه سازندگان در مورد Saints Row: The Third می گویند: "وقتی به این بازی نگاه می كنید، هیچ چیزی را جدی نمی بینید. هیچ چیز واقعی نیست"


Create your flash banner online in 5 step ادكلن  Chi Chi  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما دستگاه سه کاره بی نظیر دستگاه ضد خواب راننده دستگاه بلوتوث بر روي كامپيوتر گردنبند متولدين فروردين ماه بولگاری اصل مجموعه نرم افزاري لرد 10::: Lord Of Softwares 2011 ver. 10 عینک 3 بعدی عینک ریبن اصل(Ray Ban)(اورجینال) عینک پلیس اورجینال مدل S8180

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, توسط AMIR |